دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴

همزمان با ایام اربعین حسینی؛

«سوگواره آوای حرم» در اصفهان برگزار می‌شود

سوگواره آوای حرم

«سوگواره آوای حرم» با هدف پیوند شور و شعور حسینی و با موضوع اربعین و ارتباط امام حسین(ع) با قرآن از طریق فعالیت‌های فرهنگیِ کتاب محور، در ۲ گروه‌ و ۴ رشته برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، «سوگواره آوای حرم» با هدف پیوند شور و شعور حسینی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و با موضوع اربعین و ارتباط امام حسین(ع) با قرآن، با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خمینی شهر، اتحادیه تشکل‌های قرآنی خمینی‌شهر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر، انجمن خیرین کتابخانه ساز خمینی‌شهر  و پایگاه بسیج شهید بهشتی خمینی شهر از طریق فعالیت‌های فرهنگی کتاب‌محور برگزار می‌شود.
این سوگواره در ۴ رشته شامل «مسابقه کتابخوانی»، «شعرسرایی» و «تعزیه‌خوانی» در گروه سنی نوجوان و بزرگسال و «نقاشی» برای گروه سنی کودک برگزار می‌شود. علاقمندان می توانند برای شرکت در این سوگواره، ارسال آثار و دریافت نسخه الکترونیک کتاب تا تاریخ ۱۵ شهریور به سامانه الکترونیکی مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.
جوایز این مسابقه شامل ۳ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی، ۳ کارت هدیه ۷ میلیون ریالی، ۳ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی، ۱۵ کارت هدیه ۳ میلیون ریالی و ۲۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی ویژه رشته نقاشی است که پس از داوری به برگزیدگان اهدا می شود.

«سوگواره آوای حرم» در اصفهان برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 16 =